דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאפייני מזל עקרב 

מאת    [ 01/01/2011 ]

מילים במאמר: 1347   [ נצפה 11382 פעמים ]

תכונות חיוביות: חזקים, טיפוסי אישיות של שורדים, חותרים ומגיעים לכל מטרה שהם מציבים לעצמם, מעמיקים, שומרי סוד, נאמנים ביחסיהם, מגנטיים וכריזמטיים לחברים ולסביבה, נחושי החלטה, בעלי רגשות עזים.  תכונות שליליות: פגיעים, נקמנים, נוטרי טינה, עקשנים, מניפולטיביים, מופנמים, בעלי חזות קרה, יוצרים סביבם חומה שקשה לעבור אותה, שתלטניים, סגורים מאוד ולא מראים את הרגשות שלהם אלא רק לאחר שהצד האחר עומד במבחן.


מזל עקרב הוא המזל השמיני בגלגל המזלות. הם מזל שאסור בשום פנים ואופן לקחת אותו בקלות. אלו שנולדו במזל עקרב רציניים מאוד במשימתם ללמוד על אחרים. אין טעות, שיחה קלושה או פטפוט בשביל העקרבים, להפך: בני מזל עקרב יתרכזו בשאלות המהותיות, בעוד הם מלקטים את הסודות ששוכנים בתוכן. הם מתייחסים לעצמם עם התחלות וסיומים, והם אינם מפחדים מכך. הם גם מטיילים בעולם שחור לבן, עם מעט מאוד שימוש באפור. הסקרנות שלהם היא ללא גבולות, והופכת אותם לחוקרים מומחים. אנשים אלו אוהבים לחקור ולבחון ויודעים איך להגיע לתחתית הדברים, לשורש העניין. העובדה שיש להם אינטואיציה מפותחת וחריפה, בהחלט עוזרת.


סמל המזל הוא עקרב. בדיוק כפי שהעקרב העוקץ הקטן היה מעדיף להרוג את עצמו מאשר להיהרג, בני מזל עקרב נמצאים בשליטה מוחלטת על המזל והגורל שלהם. החיים תמיד עוברים במונחים האישיים של העקרב, הם מקדמים את האג'נדה שלהם ומודאים שהדברים נעים קדימה, בדרכם. אחרים עשויים למצוא את העקרב כשתלטני ונוטה להרס עצמי, אך זה היופי שלהם. יש להם כוחות מתחדשים עצומים, ממש כמו הסמל שלהם שיכול לאבד את זנבו ומיידית לגדל חדש.


העקרבים חסרי הפחד מפסידים לעיתים רחוקות מאוד- הם פשוט ממשיכים הלאה, עקשנים ונחושים להצליח, בהתאם לאיכות הקבועה שמותאמת למזל עקרב. הם עובדים קשה מאוד כדי שבסופו של דבר הם יוכלו להתרווח אחורה עם הרגשה של סיפוק עצמי. הם מלאי תשוקה, עזים ומלאים בתאווה. הם בנוסף מאוד מורכבים וסודיים, אז אל תצפה להשיג או ללמוד הרבה עליהם, הם עלולים להפוך להיות חשדניים ולסוג אחורה במהירות. הכי טוב לא להמר נגד עקרבים, מאחר ששומרי הסודות הסקסיים האלו הם במפתיע רבי תושייה.


תפיסת מימד הזמן: הזמן גמיש ומתומרן. ייתכנו שתי מערכות זמן שונות, או תפישת זמן ב2 ממדים. זמן קשור למידע ויש להתגמש ולתמרן אותו. הזמן מתקשר לניהול סמכות ומנהיגות ובעיקר- הזמן מיטיב עם הכבוד העקרבי ונותן סמכות. זמן הוא משאב, אך זמן הוא שליטה אצל עקרב. עקרב רוצה שיתנו לו כבוד, משמע- יתנו לו זמן כמו שהוא צריך.


קריירה ועבודה: יש בעקרב מרכיב תחרותי ורצון להיות במקום הראשון. הוא מוכן להילחם על כך, וממילא יהיו לו עימותים, מחלוקות וגם ביקורת על הבוס. אם הוא עצמו עוסק בניהול, הוא יספוג ביקורת רבה. עבודות הקשורות לצבא, מודיעין, הייטק, ספורט, אלקטרוניקה, ועיסוקים בעלי ממדים חשאיים כגון ריגול ומשטרה. נוסף על כך עבודות טיפוליות כמו רפואה פסיכולוגיה ועבודה סוציאלית. עקרבים שואפים לניהול וסמכות. אמביציה ושאפתנות בולטות מאוד באישיותם. הם יגיעו לפרסום ולהכרה במסגרת העבודה, אך בתהליך הדרגתי וקשה ובגיל מבוגר למדי. התחושה בעבודה היא של מיידיות ודגש על ההווה תוך לחץ זמן ותחרות. עקרב תמיד נדרש בעבודה להיות צעיר ולוחם, ובכל אופן העבודה דורשת חשיבה וטיפול במידע ותקשורת. יש לעקרב כושר המצאה אלתור וחדשנות. הוא צופה את העתיד למרחוק. כספים: הכסף חשוב לעקרב ואף תורמים לתחושת הגאווה והאגו המשתפרים בגיל מבוגר יותר, עם רכישת הסטטוס. יכול הימור וספקולציות, בורסה, קזינו, רולטה וכדומה. יש קש של כספים לחוץ לארץ, לימודים תורמים למצב בבנק ואפילו תחום הטבע והחיות מתקשר לכספים. החלפות כספים ומניפולציות כלכלית קיימות אצל העקרב. במערכת העקרבית יש שני גורמים מרכזיים ויכולת תמרון וניידות של כסף.


זוגיות: עקרבים רוצים בזוגיות רגועה, סולידית ושקטה. זוגיות נתפשת כחלק מהמערך הכלכלי שלהם בחיים. משיכה לטיפוסים מסובכים מורכבים ולא פשוטים. אף על פי שהעקרב עקשן ולא גמיש בזוגיות, הוא מרגיש קורבן והקרבה ביחסים. הוא יידרש לטפל הרבה ולתת מעצמו ולוותר לפחות בתחושתו הסובייקטיבית. בעיות תקשורת בזוגיות שדורשות השקעה רבה ומסירות מלאה. הרצון לטוטליזציה, הקנאה והרכושנות יצרו בעיות רבות בקשר. העקרבית ביקורתית וסלקטיבית ונוטה לחנך את הגבר וגם לטפל בו. תיתכן התמוססות של מערכת היחסים ואכזבה רגשית עמוקה, או חס וחלילה אובדן. עקרבים מרגישים נתק אך אינם יודעים להיפרד ויישארו במצבים רגשיים לא פשוטים לאורך תקופות- נצח. ממד הזמן אינו קשור לזוגיות ואינו אוחז בו. העקרב נע כמטוטלת בין לתת אולטימאטום של או-או באהבה, לבין לסלוח ולוותר לחלוטין. מיניות: העקרבים קשורים ישירות לאנרגיה המינית, קיימת משיכה לצעירים והצורך בגיוון מיני אינטנסיבי. המצב של שני פרטנרים מיניים בפרק זמן אחד, אף הוא עשוי להתרחש. הצורך בתרגום מילולי לתכנים, ואובייקטיים מיניים או שיחות טלפון לוהטות גם הן קשורות למקום שצוין. עקרב יכול לעשות שימוש במידע מיני על אחרים, או שיעשה שימוש במידע סודי- הוא לאחר או האחר לו.


בריאות: איברי מין, רחם, וחזה הם בעלי הרגישות אצל עקרב נוסף על רגישות בכליות, כאבי ראש, רמת הברזל.

לבוש: לבוש סולידי, צנוע, שמרני במובן מסויים. לא נפרד מבגדים. הבגדים נתפשים כתחפושת, כגורם מסתיר, ומטשטש זהות.  יחס לעבר/לעתיד: העקרב מבין שהעבר הוא גם העתיד שלנו, אך העתיד קשור לביקורת ועבודה ושם הוא מתבטא. רצון לנתק ולהתנתק מהעבר. יחס למוות: יחס מיסטי אך גם תפישות שונות ומנוגדות. מוות מתחבר עם שכנים וקרובים ואחים. יחס לאוטו: עקרב רוצה אוטו פשוט וסולידי, המכונית קשורה להסתרה וסודיות ותורמת כלכלית לעקרב.

צעדים ראשונים (מזל עקרב) - בהחלט אפשר לקבוע לגבהים ככלי התנהגות. תחילה, התייחסו אליהם ברצינות. גאוותם נענית לחנופה שבתשומת-לב בלעדית. לא חשוב מה שה"עקרב" אומר- אל תקחו זאת יותר מדי ברצינות. לא נתכוונתי לעטון בזכות הצביעות. למזל עקרב יש אינטואיציה נפלאה, הגובלת בתורת הניסתר, ומסוגל הוא לחשוף את מחשבותיך הכמוסות. אף על פי כן, הם מאוד רגישים למחמאות, ולא ישתוממו למשמע החנופה הגלויה ביותר- אף כי לא תצליחו להוליך אותם שולל. אל תקמץ במחמאות. איך היא לבושה (לרוב, פרובוקטיבית, צעקנית, כדי למשוך תשומת-לב), כמה יפה היא, או איזו בת-שיחה חכמה היא. כשהוא מתלוצץ, צחקי- הוא ייפגע, אם לא תעשי כן. השתדלי להתעלם מחסרונותיו. למעשה, השתדלי לראותם בבחינת מעלות: למשל, אני אוהבת גבר שיודע מה שהוא רוצה, אף פעם לר ראיתי שמישהו ינצח אותך בוויכוח, או אתה כל כך גברי, יקירי. אין להציע ללכת לתיאטרון, להפליג לנסיעה ארוכה או לצאת למסיבה סוערת, כי מזל עקרב אוהב בית יותר מדי. לשבת ערב בבית, להאזין לתקליטים טובים- מבטיח התקדמות רבה יותר.
  
מוטב תמיד לבקש עצה, אף פעם אין להציע משהו שמזל עקרב מתעב. יש ללכת לקראתו יותר ממחצית הדרך בכדי שהיחסים יהיו תקינים. מין הדין לקבל את ההנחה שמזל עקרב יודע כל דבר קצת יותר טוב מכל אדם אחר, ובדרך זו ניתן לשבות את ליבו. היו חמים ברגשות. מזל עקרב זקוק להמון חמימות וייענה בהתאם. מעל לכל, הקדישו תשומת-לב בלעדית למזל עקרב, בין שזה גבר או אישה אחרת יהיה מלא תרעומת וקינאה. יש לשתף פעולה בכל תכניותיו. מזל עקרב אינו אוהב שמנסים להסיטו מדרכו, הייעתר רק לשינויים קלים בה. כשאתה מוציא אישה עקרב, הייה חופשי עם כספך. אם היא מזמינה אותך לארוחת-ערב, דאג שתביא איתך בקבוק שמפניה יקר.
  
אם את מנסה למשוך גבר  מזל עקרב, היי פרובוקטיבית, לבשי שמלות שיחמיאו לגופך, התבשמי בבושם המצודד ביותר. ומה שנוגע למתנות לגבר או לאישה נסו-נא תכשיט אקזוטי, קמיע מקסיקני או אפריקני. העקרבים אוהבים לעטר את גופם. תן לה ללבוש משהו חשקני ונועז בצבע ארגמני גועש. תני לו מגפיים מעור שחור, או חגורה מרשימה מאבני-חן. לגבי אישה מזל עקרב, נסה לתת לה עגילי טופז. הטופז הוא אבן-החן המביאה לה מזל, ועגילים גדולים ומתנודדים יגרמו לה התגרשות ארוטית סמויה, כשהם מתחככים על צווארה

רוצים לדעת עוד על מזל עקרב? הכנסו לפורטל הורוסקופ


כל הזכויות שמורות @ פורטל הורוסקופ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב